Tytuł pozycji:
Wizerunek polskiego kibica w mediach
- Tytuł:
-
Wizerunek polskiego kibica w mediach
The image of polish fans in media
- Autorzy:
-
Dyjak, Martyna
- Słowa kluczowe:
-
kibice, media, kibice w mediach, kibice w polskich mediach, obraz kibiców, stereotypy, media i kibice, kibice piłki nożnej, kibice piłkarscy, relacja media - kibice, wizerunek kibica, wizerunek kibica w mediach
fans, media, fans in media, fans at polish media, the image of fans, stereotypes, media and fans, football fans, football supporters, relation media - fans, image of the fan, image of the fan in media
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This master thesis discusses the subject of the image of the Polish fan in media. By means of research and available materials, an analysis was made allowing the relationships between media and fans to be determined. In the first chapter, the characteristics of the fan's community is presented. Descriptions of specific terms as well as the problem of stereotypes have been raised. The role of media has also been shown in the public consciousness. The second chapter covers methodological research. The third chapter contains an analysis of the research carried out. Chapter four describes the rules according to which the fan clubs in Poland are functioning. The fifth chapter deals with the problem of relations between media and fans. The master thesis is aimed to establish an image of Polish fans in the eyes of the society and define a relationship that connects fans with the media.
Niniejsza praca podejmuje temat wizerunku polskiego kibicach w mediach. Za pomocą badań oraz dostępnych materiałów, dokonano analizy, która pozwoliła określić relacje, które łączą media i kibiców. W pierwszym rozdziale przedstawiona została charakterystyka środowiska kibicowskiego. Opisano konkretne określenia, poruszony został problem stereotypów. Ukazana została także rola mediów w świadomości społeczeństwa. Drugi rozdział obejmuje badania metodologiczne. W trzecim rozdziale znajduje się analiza przeprowadzonych badań. Rozdział czwarty opisuje zasady, wedle których funkcjonują stowarzyszenia kibicowskie w Polsce. Ostatni, piąty rozdział zgłębia problem relacji media – kibice. Celem pracy jest ustalenie obrazu polskich kibiców w oczach społeczeństwa i określenie stosunku, który łączy kibiców z mediami.