Tytuł pozycji:
Maria Szarapowa – sylwetka sportowca jako przykład idealnego wizerunku marketingowego
Praca magisterska ma za zadanie przybliżyć sylwetkę kreowania wizerunku jednej z najlepszych tenisistek świata – Marii Szarapowej oraz pokazać prowadzą przez nią politykę marketingową. Pierwszy rozdział porusza zagadnienia teoretyczne pracy. Wyjaśnia definicje, przedstawia rodzaje wizerunku marketingowego oraz sposoby jego budowania. Drugi rozdział stanowi charakterystykę Marii Szarapowej oraz opis jej kariery na przestrzeni lat. Trzeci rozdział zawiera szczegółowe omówienie sylwetki tenisistki w kontekście kreowania wizerunku marketingowego oraz jej obecność w biznesie sportowym i nie tylko. Poza tym w rozdziale trzecim przedstawione zostały wyniki przeprowadzonych badań własnych wraz z analizą. Praca magisterska ma na celu nie tylko przedstawienie Marii Szarapowej jako kobiety sukcesu w sporcie i biznesie, ale też zobrazowanie jej elastyczności w marketingu.
The Master’s thesis aims to present the creation of the profile of one of the best tennis players in the world – Maria Szarapowa as well as to show the marketing policy which she runs. The first chapter presents the theoretical background. It explains the terminology and shows typology of marketing image and ways of its building. The second chapter characterizes Maria Szarapowa profile and her career path over the years. The third chapter includes detailed characterisation of a tennis player profile in the context of creation of the marketing profile and its presence in a sport business. Additionally, in this chapter the study along with the analysis is presented. The Master’s thesis aims to present Maria Szarapowa as a successful career woman in sport and business, but also to present her flexibility in marketing