Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Motywowanie pozapłacowe w korporacjach na przykładzie firmy Carlson Wagonlit Travel Sp. Z o.o.

Tytuł:
Motywowanie pozapłacowe w korporacjach na przykładzie firmy Carlson Wagonlit Travel Sp. Z o.o.
Non-pay incentives system in corporations on the instance of Carlson Wagonlit Travel
Autorzy:
Jabłońska, Aneta
Słowa kluczowe:
Carslon Wagonlit Travel, motywacja, motywacja pozapłacowa, system motywacyjny w korporacjach
Carlosn Wagonlit Travel, corporations, motivation, non-pay incentives system,
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejsza praca magisterska o temacie „Motywowanie pozapłacowe w korporacjach na przykładzie firmy Carlson Wagonlit Travel Sp. Z o.o.” została poświęcona tematyce motywowania pozapłacowego w firmach o charakterze korporacyjnym. Pierwsza część niniejszego opracowania obejmowała teoretyczne ujęcie samego pojęcia motywacji ewoluującego wraz z biegiem czasu, wybrane teorie motywacji oraz jej modele. Następnie dokonano krótkiej charakterystyki systemów motywacyjcnych w firmach korporacyjnych, a także opisano wybrane motywatory płacowe oraz szerzej, pozapłacowe. W części praktycznej usiłowano sprawdzić następujące hipotezy, a mianowicie: środki motywacji pozapłacowej w firmie korporacyjnej Carlson Wagonlit Travel powodują korzyści dla pracodawcy oraz środki motywacji pozapłacowej w firmie korporacyjnej Carlson Wagonlit Travel przynoszą korzyści ich beneficjentom, czyli pracownikom. W tym celu przeprowadzono badanie przy pomocy kwestionariuszy ankiet na terenie firmy Carlson Wagonlit Travel Rrzeszów, wyniki, którego pozwoliły na potwierdzenie powyższych hipotez

The aim of below master thesis with following subject: „Non-pay incentives system in corporations on the instance of Carlson Wagonlit Travel” was to confirm two hypotheses stated in further parts of this work hence: elements of non-pay incentives system in Carlson Wagonlit Travel is profitable for the company itself, as well as for its employees. In the former chapters of this master thesis the author has presented selected definitions of3motivation which evolved over the years, several models of motivation, and then some kinds of motivators. In the second part of this thesis, the results of survey conducted in Carlson Wagonlit Travel were presented. On this basis, two above mentioned hypotheses have been confirmed. In convulsions, the author has suggested several modifications that might be implemented in order to increase the level of motivation in among employees of Carslon Wagonlit Travel.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies