Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Creating a corporate social responsibility strategy with using the media marketing and the public relation, for example agricultural company “Zorya”

Tytuł:
Creating a corporate social responsibility strategy with using the media marketing and the public relation, for example agricultural company “Zorya”
Budowanie strategii przedsiębiorstwa w oparciu o koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu z wykorzystaniem marketingu medialnego oraz public relation, na przykładzie agrokompanii "Zorya".
Autorzy:
Romanchuk, Tetiana
Słowa kluczowe:
BUSINESS STRATEGY - CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY - IMAGE - MEDIA MARKETING – REPUTATION.
MARKETING MEDIALNY – REPUTACJA – SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU – STRATEGIA PRZEDSIĘBIORSTWA – WIZERUNEK.
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W pracy zbadano teoretyczne oraz praktyczne aspekty wykorzystania marketingu medialnego oraz public relation w budowaniu strategii przedsiębiorstwa, które działa według koncepcji społecznie odpowiedzialnego biznesu (ang. CSR – Corporate Social Responsibility). Przeanalizowane zostały podstawowe obszary działalności agrokompanii „Zorya”, zwłaszcza mechanizm wdrażania oraz wpływ koncepcji CSR na proces budowania wizerunku i reputacji firmy. Przy wykorzystaniu ilościowych i jakościowych narzędzi badawczych przeprowadzono własne badania w organizacji oraz wśród jej odbiorców.W pracy zostały ustalone nowoczesne narzędzia – w tym techniki oddziaływania marketingu medialnego oraz public relation w procesie zarządzania agrokompanią. Ponadto przedstawiono dokładną opinię konsumentów na temat postrzegania wizerunku marki oraz eko produkcji. Skupiono się również na analizie SWOT oraz podstawowych wskaźnikach ekonomicznych działalności gospodarczej przedsiębiorstwa. Podczas badań sprawdzony został także system zarządzania informacją w przedsiębiorstwie rolnym. Dokonano również interpretacji udoskonalenia istniejącego systemu zarządzania przedsiębiorstwem rolnym, przy uwzględnieniu specyfiki przemysłu agrarnego wraz z pojęciem współczesnego podejścia do organizacji społecznie odpowiedzialnego biznesu.

The aim of the work is the justification of the theoretical and practical aspects of the use of the media marketing and the public relations in the creating a corporate social responsibility strategy. There was analyzed the basic policies of agricultural company "Zorya", a system of agricultural management and the impact of the CSR concept on the process of building the image and reputation. In the course of research were used quantitative and qualitative research tools. Identifed and evaluated of the nature of the impact media marketing and public relation techniques, tools used in the creation of the process of managing agrokompanii. There were examined the process of shaping the brand image agricultural company and eco-production based on consumer reviews. There was conducted the SWOT analysis and basic economic indicators of economic activity. There was installed the information management system of the enterprise. Improved the management mechanism of the enterprise sector in order to achieve a balance between efficiency and profitability of the business and the public interest.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies