Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Relationship marketing in the context of B2B market, by the example of manufacturing and trading company Constantia ColorCap

Tytuł:
Relationship marketing in the context of B2B market, by the example of manufacturing and trading company Constantia ColorCap
ZARZĄDZANIE REACJAMI Z KLIENTAMI W KONTEKŚCIE RYNKU B2B, NA PRZYKŁADZIE PRZEDSIĘBIORSTWA PRODUKCYJNO-HANDLOWEGO CONSTANTIA COLORCAP.
Autorzy:
Fiegler, Paulina
Słowa kluczowe:
B2B – CRM – klient – marketing – partnerski
B2B – CRM – Client – marketing – relationship
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This Bachelor Thesis is devoted to issues connected with relationship marketing. It concludes definition of relationship marketing and its principal assumptions. Concept of relationship marketing in this dissertation pertains to B2B market as well as clients and contractors of the company functioning on this market. In this dissertation are included both CRM conception and its methods and tools. The examination was based on the interview with Constantia ColorCap company’s worker, which run its business on B2B market. Examination made possible to establish who are the clients and the contractors of the company and in what way the discussed company makes use of relationship marketing conception to build long-term relations.

Praca poświęcona jest problematyce koncepcji marketingu partnerskiego. Przedstawia definicje marketingu partnerskiego oraz jej główne założenia. Pojęcie marketingu relacji w niniejszej pracy licencjackiej zostało rozwinięte w kontekście rynku B2B oraz klientów i kontrahentów organizacji funkcjonujących na tym rynku. Praca szczegółowo zgłębia problematykę CRM oraz omawia metody i narzędzia wykorzystywane w zarządzaniu relacjami z klientami. Badanie polegało na przeprowadzeniu wywiadu indywidualnego z pracownikiem organizacji produkcyjno-handlowej Constantia ColorCap, funkcjonującej na rynku instytucjonalnym. W badaniu ustalono kim są klienci oraz główni kontrahenci firmy oraz w jaki sposób wykorzystuje ona założenia koncepcji marketingu partnerskiego w budowaniu długoterminowych relacji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies