Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Blogi urodowe jako źródła informacji rynkowych przy zakupie kosmetyków przez młodych dorosłych.

Tytuł:
Blogi urodowe jako źródła informacji rynkowych przy zakupie kosmetyków przez młodych dorosłych.
Beauty blogs as a source of market information when buying cosmetics by young adults.
Autorzy:
Cieślik, Sylwia
Słowa kluczowe:
blogi urodowe – młodzi dorośli – poszukiwanie informacji – zakup kosmetyków – źródło informacji
beauty blogs – cosmetics purchase – information seeking – information source – young adults
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem pracy jest określenie wykorzystania i oceny informacji na temat kosmetyków znajdujących się na blogach urodowych przez młodych dorosłych. Badanie przeprowadzone wśród 162 osób w wieku 18–25 lat pokazało, że najczęściej wskazywanym przez badanych powodem czytania blogów urodowych jest dokonywanie bardziej świadomych zakupów. Najczęściej wykorzystywaną przez badanych formą prezentacji informacji są recenzje produktów. Wykazano, że ocena informacji o kosmetykach udostępnianych na blogach urodowych jest zależna od płci badanych, ogólnego zaangażowania w czytanie blogów urodowych, ich stosunku do kosmetyków oraz do współpracy marketingowej blogerów i marek.

The aim of this thesis is to determine how young adults use and evaluate information about cosmetics posted on the beauty blogs. The study was conducted among 162 people aged 18–25 years. It has been shown that the most frequently cited reasons for reading beauty blogs are to make more aware purchases. Young adults most often seek information in the product reviews. The results showed that the evaluation of information about cosmetics available on beauty blogs depends on the sex of the respondents, the general involvement in reading beauty blogs, their attitude towards cosmetics and the marketing cooperation of bloggers and brands.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies