Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Stworzenie prototypu gry z proceduralnie generowaną zawartością

Tytuł:
Stworzenie prototypu gry z proceduralnie generowaną zawartością
Creating a prototype of a game with procedurally generated content
Autorzy:
Chabora, Tomasz
Słowa kluczowe:
produkcja gier, prototyp, metroidvania, proceduralna generacja
gamedev, prototype, metroidvania, procedural generation
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of this bachelor thesis was to create a prototype of a game of metroidvania genre, having randomly generated world with emphasis on not having an impression of generated artificially. As an effect, a playable game prototype was made, with its functionality and algorithms described in detail in the thesis. The tool used to create the game was Gosu library for Ruby programming language.

Celem pracy było stworzenie prototypu gry z gatunku metroidvania, w której świat byłby generowany losowo, z naciskiem na to, by nie sprawiał on wrażenia sztucznie stworzonego. W efekcie powstał grywalny prototyp gry, którego działanie i użyte algorytmy zostały szczegółowo opisane w pracy. Narzędziem wykorzystanym do stworzenia gry była biblioteka Gosu dla języka programowania Ruby.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies