- Tytuł:
-
Analiza czynników wpływających na frekwencję podczas spotkań Cracovii i Wisły Kraków
The analysis of factors infulencing attendence of Cracovia and Wisła Kraków matches - Autorzy:
- Piorunowicz, Alan
- Słowa kluczowe:
-
Wisła Kraków, Cracovia, frekwencja, temperatura, a frekwencja, reprezentanci, a frekwencja, pozycja, a frekwencja, dzień tygodnia, a frekwencja, godzina, a frekwencja, czynniki wpływające na frekwencję, marketingu klubu piłkarskiego, marketing Cracovii, marketing Wisły Kraków, historia Cracovii, historia Wisły Kraków, Ekstraklasa 2011/12, Ekstraklasa 2012/13, Ekstraklasa 2013/14, Ekstraklasa 2014/15, Ekstraklasa 2015/16, piłka nożna, marketing sportu, sport w marketingu,
Wisła Kraków, Cracovia, attendence and temperature, attendence and representativesi, attendence and league position, attendence and week day, attendence and hour, factores including on attendence, football club marketing, Cracovia marketing, Wisła Kraków marketing, sports marketing, marketing of sport, history of Cracovia, history of Wisła Kraków, Ekstraklasa 2011/12, Ekstraklasa 2012/13, Ekstraklasa 2013/14, Ekstraklasa 2014/15, Ekstraklasa 2015/16, football, soccer, - Język:
- polski
- Dostawca treści:
- Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Inne