Tytuł pozycji:
Factors forming Employer’s image from Millennial generation’ perspective
Praca porusza zagadnienia związane z budowaniem wizerunku pracodawcy wśród osób z pokolenia Millennials. Jej celem jest wskazanie najważniejszych składowych wizerunku pracodawcy na obecnym, konkurencyjnym rynku pracy atrakcyjnych dla badanej grupy. Badania empiryczne wśród 100 respondentów przeprowadzono za pomocą kwestionariusza. Wyniki wskazują, że budując wizerunek pracodawcy wśród Pokolenia Y należy podkreślać: możliwość rozwoju pracownika, prowadzenie programów stażowych oraz szybkość udzielania odpowiedzi zwrotnej po rozmowie o pracę. Analizy czynników dodatkowo dokonano z uwzględnieniem ich kosztów oraz charakterystyk indywidualnych, wśród których istotna okazała się płeć respondentów.
Paper touch on employer branding focused on people from Millennial generation. The aim of the paper is to identified the most important factors of Employer’ image on current, competitive labor market for research group. Empirical research was conducted within 100 respondents by questionnaire. The outcome indicates that during employer’ image creation the following elements should be outlined: possibility of career development, internship programs implementation, fast feedback after job interview. Additionally, the analysis of factors was made by taking into consideration their costs and individual characteristics, where the sex of employees was pointed out as crucial.