Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Factors forming Employer’s image from Millennial generation’ perspective

Tytuł:
Factors forming Employer’s image from Millennial generation’ perspective
Czynniki kształtujące atrakcyjność wizerunku pracodawcy z perspektywy pokolenia Millennials
Autorzy:
Strońska, Justyna
Słowa kluczowe:
budowanie wizerunku pracodawcy – marketing personalny – Pokolenie Millennials – rekrutacja – rynek pracy
Employer branding – personal marketing – Millennial generation – recruitment – labor market
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca porusza zagadnienia związane z budowaniem wizerunku pracodawcy wśród osób z pokolenia Millennials. Jej celem jest wskazanie najważniejszych składowych wizerunku pracodawcy na obecnym, konkurencyjnym rynku pracy atrakcyjnych dla badanej grupy. Badania empiryczne wśród 100 respondentów przeprowadzono za pomocą kwestionariusza. Wyniki wskazują, że budując wizerunek pracodawcy wśród Pokolenia Y należy podkreślać: możliwość rozwoju pracownika, prowadzenie programów stażowych oraz szybkość udzielania odpowiedzi zwrotnej po rozmowie o pracę. Analizy czynników dodatkowo dokonano z uwzględnieniem ich kosztów oraz charakterystyk indywidualnych, wśród których istotna okazała się płeć respondentów.

Paper touch on employer branding focused on people from Millennial generation. The aim of the paper is to identified the most important factors of Employer’ image on current, competitive labor market for research group. Empirical research was conducted within 100 respondents by questionnaire. The outcome indicates that during employer’ image creation the following elements should be outlined: possibility of career development, internship programs implementation, fast feedback after job interview. Additionally, the analysis of factors was made by taking into consideration their costs and individual characteristics, where the sex of employees was pointed out as crucial.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies