Tytuł pozycji:
Promotional campaigns of Poland in the Ukrainian media (on the example of the cooperation of the Polish Tourist Organization with the Ukrainian media)
- Tytuł:
-
Promotional campaigns of Poland in the Ukrainian media (on the example of the cooperation of the Polish Tourist Organization with the Ukrainian media)
Kampanie promocyjne Polski w mediach ukraińskich (na przykładzie współpracy Polskiej Organizacji Turystycznej z ukraińskimi mediami)
- Autorzy:
-
Kadyrova, Olena
- Słowa kluczowe:
-
national brand, branding of places, promotional campaigns, country image, media, tourism, Polish Tourist Organization, Poland, Ukraine, Polish-Ukrainian relations
marka narodowa, branding miejsc, kampanie promocyjne, wizerunek państwa, media, turystyka, Polska Organizacja Turystyczna, Polska, Ukraina, relacje polsko-ukraińskie
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the paper is to study Polish promotional campaigns in Ukraine on the example of the Polish Tourist Organization (POT) promotional campaigns. The thesis is related to the concepts of national branding, country media image as well as tourism as an important factor in creating an image. The research subject is the role of the media in promotional campaigns and cooperation of the Polish Tourist Organization with Ukrainian journalists.
Celem pracy jest badanie polskich kampanii promocyjnych na Ukrainie na przykładzie kampanii promocyjnych Polskiej Organizacji Turystycznej (POT). Niniejsze rozważania związane są z pojęciami brandingu narodowego, medialnego wizerunku kraju, a także turystyki, jako ważnego czynnika w tworzeniu wizerunku. Obiekt zainteresowania stanowi rola mediów w kampaniach promocyjnych oraz współpraca POT z ukraińskimi dziennikarzami.