Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Customer Satisfaction as one of the key elements of suppliers chain management on the example of Automotive industry company.

Tytuł:
Customer Satisfaction as one of the key elements of suppliers chain management on the example of Automotive industry company.
SATYSFAKCJA KLIENTA JAKO KLUCZOWY ELEMENT ZARZĄDZANIA ŁAŃCUCHEM DOSTAW NA PRZYKŁADZIE PRZEDSIĘBIORSTWA SEKTORA MOTORYZACYJNEGO.
Autorzy:
Młotkowska, Honorata
Słowa kluczowe:
satisfaction – customer – chain – supply – management
satysfakcja – klient – łańcuch – dostaw –zarządzanie
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Aim of this master’ thesis is to evaluate the customer satisfaction as a part of supply chain management.The first of two cha pers describle the concepts of supply chain management, review of definitions and models characteristics. The systems, tools and various methods to support supply chain management have also been characterized.Chapter three contains the characteristics of selected customer service strategies used in supply chain management.Chapter four contains a presentation of the research organization. The customer service process and the factors influencing the level of satisfaction have also been characterized. The chapter ends with an assessment of customer satisfaction of the surveyed organization in 2016.

Celem pracy jest ocena satysfakcji klientów badanej organizacji jako elementu zarządzania łańcuchem dostaw.Pierwsze dwa rozdziały zawierają opis koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw, przegląd definicji oraz charakterystykę ujęć modelowych. Omówiono także systemy, narzędzia oraz rozliczne metody wspomagające zarządzanie łańcuchem dostaw.Rozdział trzeci zawiera charakterystykę wybranych strategii obsługi klienta stosowanych w zarządzaniu łańcuchem dostaw. Rozdział czwarty zawiera prezentację badanej organizacji. Dokonano także charakterystyki procesu obsługi klienta i czynników mających wpływ na poziom jego satysfakcji. Rozdział kończy się oceną satysfakcji klientów badanej organizacji w roku 2016.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies