Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

BRAND AS A CORE OF COMPANYS MARKET POSITION

Tytuł:
BRAND AS A CORE OF COMPANYS MARKET POSITION
MARKA JAKO PODSTAWA POZYCJI RYNKOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA
Autorzy:
Gostek, Klaudia
Słowa kluczowe:
marka, kapitał marki, strategie marketingowe, przewaga konkurencyjna
brand, brand equity, marketing strategies, competitive advantage
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the bachelor thesis is to present a brand as a highly relevant element of a modern company. The work shows the history of brands, how they benefit the entreprenuers and what is their meaning for the buyers. It characterizes the three main types of brands, presents the concept of brand equity and explains its role in building competitive advantage. The last chapter focuses on describing marketing activities connected with brands and how they are used by cosmetic companies operating in Poland.

Celem pracy jest ukazanie marki jako elementu odgrywającego kluczową rolę we współczesnym przedsiębiorstwie. Zaprezentowano historię pojawienia się marek na świecie, wymieniono korzyści, jakie przynoszą firmom marki, ich znaczenie dla kupujących oraz scharakteryzowano trzy główne rodzaje marek. Praca przedstawia znaczenie kapitału marki oraz jego rolę w budowaniu przewagi konkurencyjnej. W ostatnim rozdziale opisano działania marketingowe dotyczące posługiwania się markami na przykładach ich stosowania przez działające w Polsce firmy z branży kosmetycznej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies