Tytuł pozycji:
Identification of used merchandising to ols and their impact on sales measurement
Celem pracy jest identyfikacja zastosowywanych narzędzi merchandisingu jak i ichwpływ na pomiar sprzedaży w małych sklepach. Znalezienie odpowiedzi na pytanie :Co najbardziej wpływa na konsumentów podczas zakupów i co ich przyciąga dowejścia do sklepu. Aby uzyskać odpowiedzi na to pytanie przeprowadzono ankietęw miejscu pracy i dla osób, które chętnie chodzą na zakupy. Merchandising jako jedennajbardziej wykorzystywany sposób zachęcania konsumenta do zakupów. Z badańotrzymano odpowiedź, że najważniejszymi czynnikami przyciągającymi uwagę klientajest oświetlenie, ułożenie produktów na półkach. Czynniki te w dużej mierze pobudzająwyobraźnię klientów. Kluczowe jest staranne przygotowanie i zastosowanieodpowiednich elementów merchandisingu, przy odpowiednim dobraniu metodi narzędzi.
The aim of the worki s to identify the used merchandising tools as well as their impacton the measurement of sales in small stores. Finding the answear to the question: Whataffects consumers most when shopping and what attracts them to eneter to the store. Thequestionnaire was used to answer this question in the workplace and for those who areeager to shop. Merchandising as one of the most used ways to encourage the consumerto shop.The study received the answer that the most important factors attracting theattention of the customer is lighting, placing products on the shelves. These factorslargely stimulate the imigination of customers. It is essential to caregully prepare andapply the appropriate merchandising elements, with the appropriateselection of methodsand tools.