Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Selected electronic tools in the process of creating a school image

Tytuł:
Selected electronic tools in the process of creating a school image
Wybrane narzędzia elektroniczne w procesie kreowania wizerunku szkoły
Autorzy:
Grybel, Izabela
Słowa kluczowe:
wizerunek-Internet-fanpage-szkoła
image-Internet-fanpage-school
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the master thesis is to analyze and evaluate the image created by high school through electronic tools on the official school website and Facebook social networking profile. The first chapter contains information about current functioning of school system in Poland. The key point is the chapter in which are issues connected with the concepts of image and also the examples of electronic tools used on the Internet. The subject of the study is opinion of students, they parents and teachers of the XI High School in Krakow. The research tool through which the purpose of the thesis was accomplished was a questionnaire survey conducted in randomly selected classes I-II, among several teachers and parents. The results of the study allowed us to evaluate the way of running a school website and fanpage on Facebook. In addition, other websites run by educational institutions have been reviewed. Based on the results obtained, areas of improvement of the school's image have been identified.

Cel niniejszej pracy stanowi dokonanie analizy i oceny kreowanego wizerunku przez szkołę średnią za pośrednictwem elektronicznych narzędzi tj. oficjalnej strony szkoły oraz profilu na portalu społecznościowym Facebook. W pierwszym rozdziale zawarto informacje nt. funkcjonowania dotychczasowego systemu szkolnictwa w Polsce. Z kolei kluczową część odgrywa rozdział, któremu poświęcono zagadnienia związane z pojęciem wizerunku, a także w którym omówiono przykłady narzędzi elektronicznych wykorzystywanych w Internecie. Przedmiotem badań objęto uczniów, ich rodziców oraz nauczycieli XI-tego Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Dąbrowskiej w Krakowie. Narzędzie badawcze, za pomocą którego zrealizowano cel pracy to kwestionariusz ankiety przeprowadzony w losowo wybranych klasach I-II, wśród kilkoro nauczycieli i rodziców. Wyniki badań pozwoliły ocenić sposób prowadzenia strony www szkoły oraz fanpage na Facebooku. Ponadto sprawdzono inne witryny internetowe prowadzone przez placówkę edukacyjną. Na podstawie uzyskanych rezultatów wskazano obszary doskonalenia wizerunku szkoły.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies