Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Social media as a promotion tool in beauty salons

Tytuł:
Social media as a promotion tool in beauty salons
Social media jako narzędzie promocji w działalności salonów kosmetycznych
Autorzy:
Skubis, Barbara
Słowa kluczowe:
innovations in micro enterprises, marketing mix, social media, promotion
innowacje w mikroprzedsiębiorstwach, marketing mix, media społecznościowe, promocja
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The main objective of this paper is to present social media as a tool of promotion in the activities of beauty salons. The study was based on the analysis of three community profiles of beauty salons: Face and Body Institute, Kandara Beauty Salon and J'adore Professional Beauty Studio. Theoretical considerations of promotion, social media and social media marketing and innovations in microenterprises shaped the hypothesis of this work, which is as follows: The type of activity of fanpage administrator affects brand promotion and fan engagement. The results of the study confirmed that the type of activity of brand administrator in social media has direct influence on the promotion of the salon and on the promotion of the offered treatments and it affects the number of people engaged with the published post. Description of beauty treatments in social media profile and presentation of employed personnel and work experience, asking questions to the virtual fan community and positive attitude of brand administrator are the way of communication of a brand that is willingly read.

Głównym celem niniejszej pracy jest ukazanie social media jako narzędzia promocji w działalności salonów kosmetycznych. Badania przeprowadzono na podstawie analizy trzech profili społecznościowych salonów kosmetycznych tj. Face and Body Institute, Kandara Salon Urody oraz J’adore Professional Beauty Studio. Teoretyczne rozważania na temat promocji, social media i social media marketingu oraz innowacji w mikroprzedsiębiorstwach pozwoliły na ukształtowanie hipotezy pracy, która brzmi następująco: Charakter aktywności administratora fanpage’a wpływa na promocję marki i zaangażowanie fanów. Wyniki badań potwierdziły, że charakter aktywności administratora marki w social media bezpośrednio wpływa na promocję salonu, jak i promocję wykonywanych zabiegów oraz ma wpływ na ilość osób angażujących się w postaci dowolnej aktywności pod opublikowanym postem. Na zaangażowanie fanów wpływ ma tworzenie postów zawierających wartościowe treści dla klientów. Opisy zabiegów, przedstawienie kadry pracowniczej i jej doświadczenia zawodowego, zadawanie pytań do wirtualnej społeczności fanów oraz pozytywne nastawienie to sposób komunikacji marki, który jest chętnie czytany.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies