Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Journalist-celebrity treated as an resource in the 21st century media organizations in reference to humanistic management. Analysis of Polish TV stations.

Tytuł:
Journalist-celebrity treated as an resource in the 21st century media organizations in reference to humanistic management. Analysis of Polish TV stations.
Dziennikarz-celebryta w organizacjach medialnych XXI wieku traktowany jako zasób organizacji a zarządzanie humanistyczne. Analiza polskich stacji telewizyjnych
Autorzy:
Juszczak, Kinga
Słowa kluczowe:
CELEBRYTA – DZIENNIKARSTWO TELEWIZYJNE – ZARZĄDZANIE HUMANISTYCZNE – ZARZĄDZANIE MEDIAMI – ZASOBY ORGANIZACJI
CELEBRITY – BROADCAST JOURNALISM – HUMANISTIC MANAGEMENT – MEDIA MANAGEMENT – RESOURCES
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W pracy podjęto problem zjawiska celebryckości u współczesnych polskich dziennikarzy telewizyjnych oraz zarządzania nimi. Przedmiotem badań są menadżerowie i dziennikarze telewizyjni, celem – pokazanie różnic i poznanie opinii na temat dziennikarzy-celebrytów. Praca ta sytuuje się w humanistycznych naukach o zarządzaniu, ponieważ porusza problematykę zarządzania humanistycznego w świecie dziennikarstwa nastawionego na rynek. W praktyce zarządzania dominuje nurt ekonomiczny, dlatego media opisywane są jako organizacje, w których celebryta jest traktowany jako zasób. Tym samym w przypadku zarządzania organizacją medialną celebryckość jest krokiem w stronę odhumanizowania człowieka. W pracy wykorzystana została metoda badawcza, jaką jest etnografia w formie wywiadu pogłębionego.

In the diploma thesis was raised a problem of Polish broadcast journalism-celebrity phenomenon in the modern media organizations and managing them. The subjects of the study are the managers and television journalists. This work complies with the humanistic science of management, because it puts forward the issue of humanistic management in the world of journalism aimed at the market. In management, the economic trend is the dominant one, so the media are described as organizations where celebrity is treated as a resource. Thus, in the case of media organization management, celebrity is a step towards human dehumanization. The aim of the thesis is to show differences and to get acquainted with an opinion on the perception of journalists celebrities. The research method is ethnography, “Individual in Depth Interview”.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies