Tytuł pozycji:
Neuromarketing, its role in brand building and impact on consumer choices.
- Tytuł:
-
Neuromarketing, its role in brand building and impact on consumer choices.
Neuromarketing, jego rola w budowaniu marki oraz wpływ na wybory konsumenckie.
- Autorzy:
-
Dynda, Sylwia
- Słowa kluczowe:
-
REKLAMA, NEUROMARKETING, MÓZG LUDZKI, ZMYSŁY, MARKA, KOMUNIKAT REKLAMOWY
ADVERTISEMENT, NEUROMARKETING, HUMAN BRAIN, SENSES, EMOTIONS, BRAND, ADVERTISING MASSAGE
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Nowadays, neuromarketing and neuromarketing research are becoming an indispensable part of creating advertising campaigns for major companies around the world. Advertising creators who want to attract customers and motivate them to make purchasing decisions are forced to use increasingly newer techniques to reach the consumer, very often referring to mechanisms occurring in the human brain. Neuromarketing is a tool for researching the human mind and its response to marketing incentives. The work presents basic problems in the field of neuromarketing, human brain development and brand image in the light of marketing research. For the purposes of the study, a survey was conducted to show the role of the human brain in the process of making purchasing decisions.
W obecnych czasach neuromarketing i badania neuromarketingowe stają się nieodzownym elementem towarzyszącym tworzeniu kampanii reklamowych przez największe firmy z całego świata. Twórcy reklam chcąc przyciągnąć uwagę klienta i zmotywować go do podjęcia decyzji zakupowych zmuszeni są do wykorzystywania coraz to nowszych technik dotarcia do konsumenta, bardzo często odwołując się do mechanizmów zachodzących w ludzkim mózgu. Neuromarketing stanowi narzędzie badania ludzkiego umysłu i jego reakcji na bodźce marketingowe. Praca prezentuje podstawową problematykę z zakresu neuromarketingu, budowy ludzkiego mózgu oraz wizerunku marki w świetle badań marketingowych. Na potrzeby opracowania przeprowadzone zostało badanie ankietowe, ukazujące rolę mózgu człowieka w procesie podejmowania przez niego decyzji zakupowych.