Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Stosunek do reklamy a decyzje konsumenckie w poszczególnych grupach wiekowych - badania własne.

Tytuł:
Stosunek do reklamy a decyzje konsumenckie w poszczególnych grupach wiekowych - badania własne.
The attitude towards advertisment and consumption descions in the different age groups – the own research
Autorzy:
Czaderski, Damian
Słowa kluczowe:
decyzje konsumenckie – grupa wiekowa – marketing – reklama
advertising - age group – commercial - consumer’s decision – marketing
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem niniejszej pracy, jest znalezienie i omówienie różnic w postrzeganiu zjawiska reklamy, wynikających z faktu przynależności do odmiennych kategorii wiekowych oraz określenie czy i w jaki sposób wpływa to na decyzje konsumenckie. Analiza dokonana na podstawie wyników autorskiego badania ankietowego, doprowadziła do ciekawych wniosków w zakresie: postrzegania wiarygodności, skuteczności oraz poszczególnych typów reklamy, a także poziomu uwagi badanych podczas emitowanego przekazu. Badanie wykazało, że wiek oraz płeć respondentów wpływa w mniejszym lub większym stopniu na wyżej wymienione aspekty.

The following research is aimed to find out and discuss the differences of the perception of the advertisment in the different age groups and whether the age indeed influence consumption decisions. The analysis, that was based on the results of the own scientific research provides a few interesting assumptions on the topic of: perception of credibility efficiency and the image of specific types of advertising as well as the level on the topic of attention paid by a consumer during the advertisement’s broadcast. It was found out that the age and the gender of the respondents had, to some extent, the influence on the mentioned aspects.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies