Tytuł pozycji:
Stosunek do reklamy a decyzje konsumenckie w poszczególnych grupach wiekowych - badania własne.
Celem niniejszej pracy, jest znalezienie i omówienie różnic w postrzeganiu zjawiska reklamy, wynikających z faktu przynależności do odmiennych kategorii wiekowych oraz określenie czy i w jaki sposób wpływa to na decyzje konsumenckie. Analiza dokonana na podstawie wyników autorskiego badania ankietowego, doprowadziła do ciekawych wniosków w zakresie: postrzegania wiarygodności, skuteczności oraz poszczególnych typów reklamy, a także poziomu uwagi badanych podczas emitowanego przekazu. Badanie wykazało, że wiek oraz płeć respondentów wpływa w mniejszym lub większym stopniu na wyżej wymienione aspekty.
The following research is aimed to find out and discuss the differences of the perception of the advertisment in the different age groups and whether the age indeed influence consumption decisions. The analysis, that was based on the results of the own scientific research provides a few interesting assumptions on the topic of: perception of credibility efficiency and the image of specific types of advertising as well as the level on the topic of attention paid by a consumer during the advertisement’s broadcast. It was found out that the age and the gender of the respondents had, to some extent, the influence on the mentioned aspects.