Tytuł pozycji:
Humanistic management and gamification as a response to the problems of modern liquid modernity.
Przedmiotem niniejszej pracy jest płynna nowoczesność i jej skutki, które dotykają człowieka oraz wpływają na różne obszary jego życia. Jest to również określenie roli zarządzania humanistycznego w kontekście problemów płynnej nowoczesności. Celem pracy jest wykazanie, że narzędzie grywalizacji może przyczynić się do uratowania człowieka przed zagubieniem w ponowoczesności. Próba ta została określona jako propozycja projektu grywalizującego. Głównym źródłem wiedzy o płynnej nowoczesności jest twórczość Zygmunta Baumana.
This master's thesis describes the liquid modernity and the consequences of it, which affect human being and many areas of life. This thesis is also about the role of humanistic management in the context of liquid modernity problems. The purpose of the work is to demonstrate that the gamification can help to save a person from being lost in postmodernity. This attempt was described as a proposal for a gamification project. The main content source of liquid modernity is Zygmunt Bauman's work.