Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The influence of public television on the popularity of selected political parties in Poland in 2005-2015

Niniejsza praca magisterska ukazuje, w jaki sposób telewizja publiczna w Polsce oddziaływała na popularność wybranych partii politycznych. Skupia się ona na latach od 2005 do 2015. Przedstawiona została historia Telewizji Polskiej oraz jej plany na przyszły rozwój. Praca analizuje zarys historyczny, a także sposób działania partii politycznych. Uwzględniono w niej badania zawartości przekazu Telewizji Polskiej, jak i badania własne w celu identyfikacji problemu.

This Master`s thesis shows how public television in Poland influenced the popularity of selected political parties. It focuses on years from 2005 to 2015. It presents the history of public television and its plans for the future development. The dissertation analyzes the historical outline as well as how the political parties operate. It included studies on the content of the Polish Television broadcast and its own research to identity the problem.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies