Tytuł pozycji:
Konstrukcja reklamy telewizyjnej produktów spożywczych korporacji międzynarodowych na wybrane rynki zagraniczne.
The main aim of this thesis is analysis of the advertisement's construction of the European, Asian and American market. Author focused on brands like Oreo, Coca-Cola and Snickers. Analysed level of advertisements adaptation which were used by these companies, in view of cultural diversity. Author decided to make a study by means of analysis of videos and pictures. Selected materials of international campaigns of mentioned brands. Noted difference between level of the adaptation of advertisements of every company. It depends on market characteristics.
Celem pracy jest analiza zagadnień zawiązanych z konstrukcją przekazów reklamowych na wybrane rynki międzynarodowe tj. europejski, azjatycki i amerykański. Analizie poddano stopień adaptacji treści reklamowych wybranych marek (Oreo, Coca-Cola, Snickers) do wymagań kulturowych. Do przeprowadzenia badania, posłużono się metodą analizy treści materiałów wideo oraz zdjęć pochodzących z międzynarodowych kampanii reklamowych wspomnianych wcześniej marek. Zauważono stosowanie różnego stopnia adaptacji. W treściach reklamowych pojawiała się różna liczba zmian w zależności od charakterystyki rynku docelowego.