Tytuł pozycji:
NEW MEDIA IN THE BUILDING OF ROYAL CANIN IMAGING ON THE EXAMPLE OF SELECTED CAMPAIGNS
W pracy magisterskiej omówiono zagadnienia związane z wykorzystaniem nowych mediów w marketingu. W oparciu o literaturę przedstawiono podstawowe zagadnienia i definicje związane marketingiem, Internetem oraz formach i sposobach komunikacji. Poruszono kwestie związane z budową wizerunku w sieci. Celem pracy było przeanalizowanie tego czy działania podejmowane w sieci przynoszą oczekiwany efekt, i w jaki sposób budować komunikację, aby trafić do odpowiedniej grupy odbiorców, którzy stają się osobami rekomendującymi produkty/usługi. W tym celu przeanalizowano wyniki badań konsumenckich i wyciągnięto stosowne wnioski.Pierwszy rozdział pracy porusza kwestie teoretyczne, bezpośrednio związane z marketingiem, procesem jego tworzenia oraz koncepcji jakie w są w nim praktykowane. Rozdział drugi skupia się na charakterystyce nowych mediów. Omawia nowe trendy, możliwości integrowania narzędzi i tworzenia nowych sposobów komunikacji. Kolejny rozdział poświęcony jest przedstawieniu firmy na podstawie której przeprowadzona jest analiza przypadków. Opisuje historię, jej segment na rynku oraz zasady, którymi kieruje się w realizowaniu wizji i misji. Ostatni rozdział poświęcony jest wnikliwej analizie przypadków, jaki są kampanie wizerunkowa i sprzedażowa. Na podstawie badań zauważamy, że Internet jest niezbędnym medium do budowania lub poprawy wizerunku firmy. Podejmowane przez firmę działania odniosły zamierzony efekty tylko dlatego, że uwzględniły wykorzystanie sieci online do komunikacji, oraz umożliwiły odbiorcy tworzenie treści, co spowodowało dużą aktywizację konsumentów w sieci.
The master thesis discusse issues with the use of new media in marketing. Based on literature analyzed issues related to communication, the Internet and the forms and manner of communication. Also issues related to image/brand building on the web. The purpose of the study was to analyze whether the actions taken in the network bring the expected effect and how to build communication to reach the appropriate audience who are becoming product / service recommenders.The first chapter deals with the theoretical issues directly related to marketing, the process of its creation and the concepts that are being practiced in it. The second chapter focuses on the characteristics of new media. Discusses new trends, opportunities for integrating tools and creating new ways to communicate. The next chapter is devoted to presenting the company on the basis of which case analysis is carried out. Describes the history, its market segment and the principles that guide you in your vision and mission. The last chapter is devoted to a thorough analysis of the cases of image and sales campaigns. Based on our research we find that the Internet is an essential medium for building or improving a company's image. The actions taken by the company were intended only because they took into account the use of the online network for communication and enabled the recipient to create content, which resulted in a large activation of consumers on the network.