Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Importance of online advertising activities when buying clothes by young adults

Tytuł:
Importance of online advertising activities when buying clothes by young adults
Znaczenie działań reklamowych w internecie przy zakupie odzieży przez młodych dorosłych.
Autorzy:
Konstanty, Żaneta
Słowa kluczowe:
advertising – clothing – Internet – purchasing decisions – young consumers
Internet – młodzi konsumenci – odzież – podejmowanie decyzji nabywczych – reklama
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca analizuje znaczenie działań reklamowych w Internecie przy zakupie odzieży przez młodych dorosłych. Przeprowadzono badania przy użyciu przygotowanego dla badań kwestionariusza ankiety wśród 138 osób w wieku od 18 do 26 lat. Wyniki wykazały, że reklama odzieży w Internecie jest oceniana przez badanych jako przekonująca i przydatna, a najczęściej spotykanym działaniem jest reklama celebrytów i blogerów modowych na portalach społecznościowych i reklamy na fanpage’ach marek.

The work analyzes the importance of online advertising activities when buying clothes by young adults. The study was conducted using a questionnaire survey prepared for 138 people aged 18 to 26 years. The results show that online clothing advertising is judged by the respondents as convincing and useful, and the most common activity is the advertising of celebrities and fashion bloggers on social media and branded fan pages.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies