Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Experiential marketing - creating a company image based on Lilou brand.

Tytuł:
Experiential marketing - creating a company image based on Lilou brand.
Marketing doświadczeń – kreowanie wizerunku firmy na podstawie marki Lilou
Autorzy:
Mazurkiewicz, Monika
Słowa kluczowe:
EXPERIENCES – EXPERIENTIAL MARKETING - IMAGE - SATISFACTION
DOŚWIADCZENIA - MARKETING DOŚWIADCZEŃ - SATYSFAKCJA - WIZERUNEK
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of this paper is to explain the issue of experience marketing and to show it’s mechanism in context of create brand image. The thesis of this paper is resignation from commonly used schemes and templates placed in ad and use of methods to activation of clients and theirs engagement client to collaborate to achieve satisfaction. This paper showed uses of different technics of expierence marketing to create brand image in way to achieve clients contentment. Influence of consumerism, image communication and emotion role in creating reputation. Influence of this proces was examined on the example of the Lilou brand, and the results obtained by method of observation and questionnaire confirmed the thesis and proving that innovative methods based on interactivity and building customer relations are effective.

Celem pracy jest wyjaśnienie zagadnienia marketingu doświadczeń oraz ukazania jego mechanizmów w kontekście kreowania wizerunku marki. Teza pracy dotyczy zrezygnowanie przez markę Lilou z powszechnie stosowanych schematów czy szablonów w reklamie i wykorzystanie metody aktywizacji klienta oraz zaangażowania go we współtworzenie, w celu osiągnięcia satysfakcji. W pracy ukazano różne techniki marketingu doświadczeń wykorzystywane do kreowania wizerunku firmy w taki sposób, by konsumenci byli zadowoleni. Ukazano wpływ konsumpcjonizmu, komunikacji wizerunkowej oraz rolę emocji w kształtowaniu reputacji. Wpływ tego procesu zbadano na przykładzie marki Lilou, a uzyskane wyniki metodą obserwacji oraz ankiety potwierdziły tezę, dowodząc że nowatorskie metody oparte na interaktywności i budowaniu relacji z klientem są skuteczne.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies