Tytuł pozycji:
Skuteczne zarządzanie marketingiem firmy na Facebooku
Pierwszym celem niniejszej pracy magisterskiej jest pokazanie jak i dlaczego firmy muszą nie tylko rozumieć obecność na Facebooku, ale również jak włączyć ją do swoich strategii biznesowych, jako ich integralny element. Drugim celem pracy jest wyznaczenie skutecznych sposobów zarządzania marketingiem na Facebooku, dodatkowo wzbogacone o analizę aktualnego zaangażowania przedsiębiorstw w nową formę marketingu. Niniejsza praca porusza szeroką tematykę z zakresu zarządzania marketingiem, wrzuconą w nurt mediów społecznościowych. W pracy przedstawione zostaną podstawowe kroki prowadzące do skutecznego zarządzania marketingiem na Facebooku. Obrane w pracy cele zostały dodatkowo poparte przeprowadzonymi na jej łamach badaniami. Wynikiem zrealizowanych badań jest znalezienie odpowiedzi na postawione pytanie o istnienie skutecznych metod zarządzania marketingiem firmy na Facebooku.
The first goal of this master thesis is to show how and why companies must not only understand their presence on Facebook, but also how to integrate it into their business strategies as an integral part of their business. The second goal is to design effective ways to manage Facebook marketing, further enriched by an analysis of the current involvement of businesses in a new form of marketing. This work deals with a wide range of topics in the area of marketing management, thrown into the currents of social media. This master thesis will show the basic steps leading to effective marketing management on Facebook. The result of the research is to find the answer to the question asked about the existence of effective methods of marketing management company on Facebook.