Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Automatyzacja marketingu w handlu elektronicznym

Tytuł:
Automatyzacja marketingu w handlu elektronicznym
Marketing automation in e-commerce
Autorzy:
Laszczak, Kamila
Słowa kluczowe:
e-commerce – information technology – marketing automation – marketing 3.0 – online store
automatyzacja marketingu – handel elektroniczny – marketing 3.0 – sklep internetowy – technologie informacyjne
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the era of dynamic social and technological changes online stores are facing the challenge of distinguishing themselves on the market, achieving sales growth and creating a valuable customer list. Companies to build competitive advantage implement technologically advanced tools. One of them is marketing automation which affects the proper distribution of content. The purpose of this study is to present issues of marketing automation in an online shop: what is this tool, what specifically automates, the effects of using, how often is implemented by Polish e-shops, what is the affects of this tool on communication with the customer, the integration of communication in all channels and marketing analytics.The research method was a questionnaire which was used to get to know opinions of online shops representatives about the adaptation of marketing automation. This study allowed to see the views of e-shop representatives, who are satisfied with the use of this system and express their interest in further implementation of this method.

W dobie szybkich przemian społecznych i technologicznych sklepy internetowe stoją przed wyzwaniem wyróżnienia się na rynku, osiągnięcia wzrostu sprzedaży oraz kreowania wartościowej listy klientów. Przedsiębiorstwa w celu budowy przewagi konkurencyjnej wdrażają zaawansowane technologicznie narzędzia. Jedno z nich stanowi automatyzacja marketingu, która wpływa na prawidłową dystrybucję treści. W niniejszej pracy zarysowano problematykę związaną z automatyzacją marketingu w sklepie internetowym: czym jest to narzędzie, co konkretnie automatyzuje, jakie niesie skutki stosowania, jak często wdrażane jest przez polskie e-sklepy, jaki wpływa ma na komunikację z klientem, na zespolenie komunikacji we wszystkich kanałach oraz na analitykę marketingu. Metodą badawczą była ankieta, którą zastosowano w celu poznania opinii przedstawicieli sklepów internetowych o stosowaniu automatyzacji marketingu. Opracowanie to pozwoliło poznać poglądy reprezentantów e-sklepów, którzy w większym stopniu są zadowoleni z użytkowania tego narzędzia, ponadto wyrażają zainteresowanie dalszą jego implementacją.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies