Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Społeczna odpowiedzialność organizacji oraz odpowiedzialność biznesu za kulturę i zaangażowanie biznesu w kulturę na przykładzie działalności Sopockiego Towarzystwa Ubezpieczeń ERGO Hestia SA

Tytuł:
Społeczna odpowiedzialność organizacji oraz odpowiedzialność biznesu za kulturę i zaangażowanie biznesu w kulturę na przykładzie działalności Sopockiego Towarzystwa Ubezpieczeń ERGO Hestia SA
Corporate Social Responsibility and Corporate Cultural Responsibility/Corporate Cultural Involvement in ERGO Hestia Insurance Company
Autorzy:
Krukowska, Ewa
Słowa kluczowe:
społeczna odpowiedzialność biznesu, odpowiedzialność biznesu za kulturę, zaangażowanie biznesu w kulturę, otoczenie organizacji
corporate social responsibility, corporate cultural responsibility, corporate cultural involvement, business enviroment
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca ta ma na celu pokazanie, jak organizacja ERGO Hestia, poprzez swoje działania i projekty, może wpływać na społeczeństwo i kulturę, stosując koncepcje społecznej odpowiedzialności oraz zaangażowania biznesu w kulturę. W części teoretycznej zostały opisane historia koncepcji, podstawowe definicje i założenia CSR, CCR i CCI. W drugim rozdziale przedstawiona została historia ERGO Hestii oraz cele i działalność organizacji. W części badawczej przedstawiona została metodologia badań, studium przypadku Fundacji APH oraz konkursu Artystyczna Podróż Hestii, analiza podejścia organizacji do CSR i CCR/CCI oraz wnioski końcowe.

The aim of this thesis is to show how an organisation such as ERGO Hestia is influencing the society and culture through the corporate social responsibility and corporate cultural involvment concepts. The theoretical part od this work contains description of history, definitions and purposes of CSR, CCR and CCI. Second part of this work refers to the history, goals and projects of ERGO Hestia company. Third chapter includes used methodology, case study of APH Foundation and Competition and analysis of the organisation’s attitude towars CSR and CCR/CCI. It also contains a summary of the whole work and presentation of final conclusions.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies