Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kampania społeczna "Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym" w opinii odbiorców

Tytuł:
Kampania społeczna "Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym" w opinii odbiorców
Social campaign "You love, say Stop to Road Wariators" in the view of recipients
Autorzy:
Kawa, Karolina
Słowa kluczowe:
social advertising, social campaign, public opinion, campaigns on road safety
reklama społeczna, kampania społeczna, opinia publiczna, kampanie dotyczące bezpieczeństwa w ruchu drogowym
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The issue of social campaigns is a very important topic in today's world. It shows difficult topics, thus encouraging socially desirable changes as well as abandoning those that are incorrect. The aim of the work was to show the impact of social campaigns on road safety in the view of customers, focusing mainly on the campaign "You Love, Stop Saying Road Warriors".

Problematyka kampanii społecznych jest bardzo ważnym tematem w dzisiejszym świecie. Ukazuje tematy trudne, tym samym zachęcając do zmian społecznie pożądanych, a także do zaniechania tych, które są nieprawidłowe. Celem pracy było ukazanie wpływu kampanii społecznych dotyczących bezpieczeństwa w ruchu drogowym w opinii odbiorców, skupiając się głównie na kampanii "Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym".

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies