Tytuł pozycji:
Oddziaływanie wideoblogów modowo-urodowych na decyzje zakupowe konsumentek
Współczesny świat został zdominowany przez Internet, który stał się ogromną siłą w życiu człowieka. Dzięki Internetowi można robić zakupy, słuchać muzyki, zwiedzać różne miejsca, czytać książki czy też grać w gry. Internet także kreuje ludzkie postawy przez zamieszczane w nim programy i rozliczne formy wymiany informacji pośredniej pomiędzy użytkownikami sieci. Jedną z takich funkcji pełni wideoblog, który często staje się pomocą w różnych sytuacjach ludzkiego życia.Niniejsza praca ma na celu zbadanie i przybliżenie zjawiska oddziaływania polskich wideoblogów modowo-urodowych na decyzje zakupowe konsumentek.
The contemporary world is dominated by the Internet, which has become a huge force in human life. Thanks to the Internet, you can shop, listen to music, visit various places, read books, or play games. The Internet also creates human attitudes through the programs and allows for numerous forms of information exchange between the users of the network. Video blogging is one example of information exchange via the web that is helpful in various situations.This work aims to examine and approximate the impact of Polish fashion and beauty video blogs on the purchasing decisions of consumers