Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Instagram as a tool for book promotion. The project of a campaign of an academic book

Tytuł:
Instagram as a tool for book promotion. The project of a campaign of an academic book
Instagram jako narzędzie promocji książki. Projekt kampanii promocyjnej książki naukowej
Autorzy:
Litwińczuk, Magdalena
Słowa kluczowe:
academic book, advertising, book promotion, Instagram, social media
Instagram, książka naukowa, media społecznościowe, promocja książki, reklama
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem pracy jest ukazanie serwisu społecznościowego Instagram jako narzędzia służącego promocji książek i czytelnictwa oraz przedstawienie projektu kampanii promocyjnej książki naukowej z zastosowaniem tej platformy. W pracy zostały przedstawione zalety, które płyną z wykorzystania mediów społecznościowych do promocji książek i czytelnictwa. Zwrócono uwagę na tradycyjne i nowe metody promocji literatury oraz na ich obecny wpływ na rynek książki. Podjęto próbę scharakteryzowania różnorodnych sposobów popularyzacji książek oraz zwrócono szczególną uwagę na specyfikę promocji publikacji naukowych. Pokazane zostały różnice w promocji literatury popularnej i naukowej oraz metody, które są w tym celu używane. W związku z rosnącą popularnością serwisu Instagram wiele wydawnictw i księgarni zdecydowało się na założenie profilu w serwisie i rozpoczęcie promowania publikacji poprzez to medium. Przedstawione zostały wybrane przykłady dobrych praktyk pokazujących możliwości oferowane przez serwis. Nakreślono również zastosowanie serwisu Instagram w promocji publikacji naukowych oraz ukazano przebieg przykładowej kampanii promocyjnej w tym serwisie.

The aim of the thesis is describing social networking service Instagram as a tool for books and reading promotion and showing promotional campaign of an academic book carried out on this platform. There are listed advantages of using social media for books advertising. The impact on current publishing market made by traditional and new ways of books popularization is pointed out. An attempt was made to characterize a variety of books advertising methods and specificity of the promotion of academic publications. Author discusses differences between promotion of popular and academic literature and the methods that are used in their cases. Due to the growing popularity of Instagram, many publishers and owners of bookstores have decided on creating a profile on the service and starting book promotion by the social media. The thesis shows selected examples of good actions that show options offered by the application. There is also description of use of Instagram for advertising academic books and an example of promotional campaign on this service.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies