Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Metody mnemotechniczne jako wyrafinowane narzędzie w uczeniu przedmiotów przyrodniczych z punktu widzenia polskich uczniów

Tytuł:
Metody mnemotechniczne jako wyrafinowane narzędzie w uczeniu przedmiotów przyrodniczych z punktu widzenia polskich uczniów
Mnemonic methods as a sophisticated tool in learning the science subjects from polish pupils point of view
Autorzy:
Jurowska, Anna
Własiuk, Patryk
Jurowski, Kamil
Krzeczkowska, Małgorzata
Data publikacji:
2014
Język:
angielski
Linki:
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/22743  Link otwiera się w nowym oknie
http://wshtwp.pl/wp-content/uploads/2015/06/EDUKACJA_HUMANISTYCZNA_nr_2_32_2014.pdf#page=155  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies