Tytuł pozycji:
Online image of Andrzej Duda
- Tytuł:
-
Online image of Andrzej Duda
Internetowy wizerunek Andrzeja Dudy
- Autorzy:
-
Zynek, Paulina
- Słowa kluczowe:
-
wizerunek, e-wizerunek, internet, sieć, polityka, wizerunek polityczny, prezydent, Andrzej Duda
image, internet, social network, policy, political image, president, Andrzej Duda
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Society often makes electoral decisions not based on the electoral program of a specific candidate but concentrate on his or her effigy. It is a reason why politicians in a specific way take care about how they are perceived by electorate. They create their image not only by social media as TV, radio or newspaper but also via Internet. Social network is becoming The most popular tool for communication with voters. Thanks to it they build desired picture of themselves. This work is devoted to how the current president Andrzej Duda uses the Internet to contact with society and create his image.
Społeczeństwo często podejmuje decyzje wyborcze nie na podstawie programu wyborczego danego kandydata, a tego, jaki wizerunek posiada. Dlatego też, politycy w szczególny sposób dbają o to, w jaki sposób postrzega ich elektorat. Swój wizerunek kreują już nie tylko w telewizji, radiu czy też prasie, ale także w Internecie. To właśnie sieć staje się wśród polityków coraz bardziej popularnym narzędziem służącym do komunikacji z wyborcami, a tym samym do budowania przez nich pożądanego wizerunku. Niniejsza praca jest poświęcona temu, w jaki sposób obecny Prezydent – Andrzej Duda wykorzystuje Internet zarówno do kontaktu ze społeczeństwem, jak i do kreowania swojego wizerunku.