Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kultura społeczności graczy League of Legends

Niniejsza praca podejmuje temat społeczności League of Legends i zwyczajów graczy. Głównym jej założeniem jest obecność hejtu i seksizmu w środowisku. Praca składa się z ośmiu rozdziałów w których autorka analizuje poszczególne cechy rozgrywki w oparciu o przeprowadzone badanie społecznościowe. Pierwszy rozdział definiuje pojęcie fana będącego również graczem; drugi przedstawia historię gry; w rozdziale trzecim znajduje się opis metryczki graczy; czwarty skupia się na preferencjach fanów tytułu; piąty określa doświadczenie graczy w obcowaniu z tytułem; szósty opisuje zjawisko hejtu i sposoby radzenia sobie z nim; siódmy zarysowuje problem seksizmu; ósmy przedstawia praktyki członków fandomu League of Legends. W zakończeniu zawarte jest podsumowanie pracy dyplomowej.

The master thesis describes the culture of League of Legends players. It is mostly focused on sexism and hate during playing the game. There are eight main parts: first is about players who are fans; second describes history of League of Legends; third is mostly focused on characteristics of players; fourth is about preferences of players; fifth is about players' experience with game; sixth is about hate; seventh is about problems of female players; eighth describes the League of Legends fandom.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies