Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

THE COMPARATIVE ANALYSIS OF CONTENT POSTED ON YOUTUBE BY THE NIVEA BRAND FOR USERS FROM POLAND, GERMANY AND GREAT BRITAIN

Tytuł:
THE COMPARATIVE ANALYSIS OF CONTENT POSTED ON YOUTUBE BY THE NIVEA BRAND FOR USERS FROM POLAND, GERMANY AND GREAT BRITAIN
ANALIZA PORÓWNAWCZA TREŚCI ZAMIESZCZONYCH W SERWISIE YOUTUBE PRZEZ MARKĘ NIVEA DLA UŻYTKOWNIKÓW Z POLSKI, NIEMIEC I WIELKIEJ BRYTANII
Autorzy:
Mierzwa, Monika
Słowa kluczowe:
cultural dimensions Hofstede, marketing, cultural differences
wymiary kultury Hofstede, marketing, różnice kulturowe
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W ostatnim stuleciu obserwujemy zmianę środowiska komunikacyjnego, ponieważ coraz częściej jest ona realizowana za pomocą Internetu. Jest to medium za pomocą którego marki komunikują się ze swoimi klientami czego przykładem jest serwis YouTube. Marki działające na różnych rynkach kulturowych mierzą się z problemem konstruowania komunikacji marketingowej w sposób odpowiedni dla danej kultury. Tematem pracy jest problem różnic międzykulturowych w przekazie reklamowym marki Nivea. Przeanalizowane zostaną materiały audiowizualne umieszczone przez markę na kanałach YouTube dla Polski, Niemiec i Wielkiej Brytanii. Hipoteza zakłada, że analizowane materiały są dopasowane do poszczególnych kultur i uwzględniają ważne dla nich wartości.

In the last century, we observe a transformation of the communication environment as it becomes more and more embodied via the Internet. The Internet is a medium by means of which brands communicate with their clients, an example of which is the YouTube website. Brands operating on various cultural markets face the problem of constructing marketing communication in a manner appropriate to a given culture. The topic of the thesis is the problem of intercultural differences reflected in the advertising content of the Nivea brand. The audiovisual material placed by the brand on YouTube channels for Poland, Germany and Great Britain is analyzed. The hypothesis assumes that the analyzed materials are adapted to particular cultures and take into account the values important for them.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies