Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

INFLUENCE OF SOCIAL MEDIA ON THE DEVELOPMENT OF EXPERIENCE MARKETING

Tytuł:
INFLUENCE OF SOCIAL MEDIA ON THE DEVELOPMENT OF EXPERIENCE MARKETING
WPŁYW MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH NA ROZWÓJ ZARZĄDZANIA MARKETINGIEM DOŚWIADCZEŃ
Autorzy:
Janus, Maciej
Słowa kluczowe:
EXPERIENCE CAMPAIGN MARKETING MEDIA SOCIAL
DOŚWIADCZENIE KAMPANIA MARKETING MEDIA SPOŁECZEŃSTWO
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Main target of this master thesis is to confirm that social media has a great influence on management of experience marketing. Other targets are shown how consumers and their needs evolve in time. Also how company changes their management to adapt this changes. The most important elements of contents are theories (e.g. description about: human needs, genesis of experience marketing, social media, management) and case study as research method which gives us practical knowledge. Analysis of selected marketing campaigns is practical base to affirm arguments. Targets which are presented in admission, was achieved. It was proved that social media helps develop experience marketing by their global range.

Głównym celem pracy jest potwierdzenie tezy, że media społecznościowe mają wpływ na sposób zarządzania marketingiem doświadczeń. Celami pobocznymi jest prezentacja ewolucji konsumentów i ich potrzeb. Jak również sposób w jaki przedsiębiorstwa dostosowywały zarządzanie marketingiem do tych zmian. Najważniejszymi elementami treści są źródła teoretyczne (m.in. opracowania na temat: ludzkich potrzeb, genezy marketingu doznań, mediów społecznościowych, zarządzania) z zakresu omawianej tematyki oraz studium przypadku, czyli metoda badawcza dająca empiryczną wiedzą. Przeprowadzona analiza wybranych kampanii marketingowych jest podstawą praktyczną potwierdzającą tezy autora. Cele postawione we wstępie zostały osiągnięte udowadniając, iż media społecznościowe swoim zasięgiem pozwoliły na dynamiczny rozwój marketingu doświadczeń.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies