Tytuł pozycji:
Intertextuality in video games on the example of The Witcher 3: Wild Hunt
- Tytuł:
-
Intertextuality in video games on the example of The Witcher 3: Wild Hunt
Intertekstualność w grach wideo na przykładzie Wiedźmin 3: Dziki Gon
- Autorzy:
-
Antonik, Wojciech
- Słowa kluczowe:
-
intertekstualność, gry wideo, Wiedźmin, popkultura, nawiązania, nowe media, analiza
intertextuality, video games, Witcher, pop culture, references, new media, analysis
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Analysis of intertextuality in the video game The Witcher 3: Wild Hunt, the production of Polish development studio CD Projekt Red. The thesis describes the phenomenon of intertextuality, the location of video games in new media, historical outline and development of the gaming industry in the world, and also analysis of intertextual elements in the title The Witcher 3: Wild Hunt. The thesis is aimed at examining the number of references to pop culture and an indication of the extent to which the plot of the game is original, and which is based on motifs taken from other works.
Analiza intertekstualności w grze wideo Wiedźmin 3: Dziki Gon, produkcji polskiego studia deweloperskiego CD Projekt Red. W pracy opisane jest zjawisko intertekstualności, umiejscowienie gier wideo w nowych mediach, zarys historyczny oraz rozwój branży gier na świecie, a także analiza elementów intertekstualnych w tytule Wiedźmin 3: Dziki Gon. Praca ma na celu zbadanie ilości nawiązań do popkultury oraz wykazanie w jakim stopniu fabuła gry jest oryginalna, a w jakim opiera się na motywach zaczerpniętych z innych dzieł.