Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The perception of perception : how the French language learners see linguistic content related to perception

Tytuł:
The perception of perception : how the French language learners see linguistic content related to perception
Perception de la perception : comment les apprenants du FLE perçoivent les contenus linguistiques liés à la perception
Autorzy:
Pudo, Dorota
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
second language acquisition
perception
glottodydaktyka
percepcja
didactique des langues
Język:
francuski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych
Linki:
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/22787  Link otwiera się w nowym oknie
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=303845  Link otwiera się w nowym oknie
http://www.sbc.org.pl/publication/221225  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
In language didactics, perception holds an important place. It is usually explored in terms of individual learner differences, or in relation to beliefs and expectations of the participants of the learning process towards its different components. In this article, the author aims at exploring the ideas that French learners have about teaching of perception vocabulary, and its efficiency and necessity, by means of an open-ended questionnaire.

En didactique des langues, la perception tient une place importante. Elle est d'habitude explorée du point de vue des différences individuelles entre les apprenants, ou sous l'aspect des croyances ou attentes des participants du processus didactique face à ses différentes composantes. Dans cet article, l'auteur se propose d'explorer la vision que les apprenants du français ont de l'enseignement du vocabulaire de la perception, de son efficacité et de sa nécessité, à l'aide d'une enquête à questions ouvertes.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies