Tytuł pozycji:
FACEBOOK – NARZĘDZIE KOMUNIKACJI I MARKETINGU CZY NIEODŁĄCZNY ELEMENT ŻYCIA CODZIENNEGO?
- Tytuł:
-
FACEBOOK – NARZĘDZIE KOMUNIKACJI I MARKETINGU CZY NIEODŁĄCZNY ELEMENT ŻYCIA CODZIENNEGO?
Facebook - a communication and marketing tool or an inseparable element of daily life?
- Autorzy:
-
Dubiel, Aneta
- Słowa kluczowe:
-
Facebook, social media, humanistic management, management, Internet, communication, marketing, user, community
Facebook, social media, zarządzanie humanistyczne, zarządzanie, Internet, komunikacja, marketing, użytkownik, społeczność
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejsza praca, podejmuje problematykę dotyczącą relacji między człowiekiem a mediami społecznościowymi (w tym konkretnym wypadku Facebookiem). Biorąc pod uwagę rolę social mediów w dzisiejszej rzeczywistości, praca ta ma na celu skupienie się głównie na negatywnych aspektach więzi na różnych płaszczyznach oraz etapach życia człowieka. Przedstawiona zostanie ogólna specyfikacja Facebooka – statystyki ilości użytkowników, idea i polityka portalu, regulamin, algorytmy działające nie tylko na świadomych poziomach naszego uczestnictwa. Problemem badawczym zawartym w pracy jest przede wszystkim wpływ social mediów na społeczeństwo i jednostkę.
This bachelor thesis takes up issues related to the relation between human and social media (in this particular case Facebook). Considering the role of social media in today's reality, this work aims to focus mainly on the negative aspects of ties at various levels and stages of human life. The general Facebook specification will be presented - statistics of the number of users, the idea and policy of the portal, regulations, algorithms that operate not only on the conscious levels of our participation. The research problem included in the work is primarily the impact of social media on society and the individual.