Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Komunikacja marketingowa polskich fundacji w social media

Tytuł:
Komunikacja marketingowa polskich fundacji w social media
Marketing communication of polish foundations in social media
Autorzy:
Kos, Patrycja
Słowa kluczowe:
foundation - marketing communication- non-governmental organizations - social media
fundacja – komunikacja marketingowa – organizacje pozarządowe - social media
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca magisterska porusza zagadnienie social media oraz ich dynamiczny rozwój na świecie. Wyjaśnione zostało pojęcie mediów społecznościowych, komunikacji marketingowej. Przytoczona została definicja, rodzaje oraz funkcje organizacji pozarządowych oraz fundacji. Autor pracy magisterskiej zwraca uwagę na komunikację marketingową fundacji w social media.

Master's thesis addresses the issue of social media and their dynamic development in the world. The notion of social media and marketing communication was explained. The definition, types and functions of non-governmental organizations and foundations are cited. The author of the Master’s thesis draws attention to the marketing communication of the foundation in social media.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies