Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Techniques of the recruitment and selection of employees and the significance of social media in the recruitment process.

Tytuł:
Techniques of the recruitment and selection of employees and the significance of social media in the recruitment process.
Techniki rekrutacji i selekcji pracowników oraz znaczenie mediów społecznościowych w procesie rekrutacyjnym.
Autorzy:
Żołna, Magdalena
Słowa kluczowe:
recruitment – selection - social media – social recruiting
media społecznościowe – rekrutacja - rekrutacja w mediach społecznościowych - selekcja
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
A subject of the bachelor’s thesis is a recruitment and selection of employees and also the significance of social media in these two processes. An imperative objective is to explain and discussion on meaning and elements of the recruitment process. Exchange aspects were analysed, they were discussed and also were discussed the factors which have a direct influence on them. A role of particular elements of the recruitment process and an accurate division of community media were described including the scope, in which they are being used in HR as part of conducting the recruitment. The point of the bachelor’s thesis was an establishment in what way recruiters the often look for the employees and what decide on choice of the candidate for emplacement. A thesis was put through an examination: social media is the indispensable tool in the process of the recruitment on the present labour market. Based on the reply and results is possible to see, that social recruiting is a global phenomenon. In the bachelor’s thesis was discussed social media meaning and the signifinance of them in the recruitment.

Przedmiotem pracy jest rekrutacja i selekcja pracowników oraz znaczenie mediów społecznościowych w zakresie tych dwu procesów. Nadrzędnym celem jest przybliżenie i omówienie elementów procesu rekrutacyjnego. Wymienione aspekty zostały poddane analizie, opisano szeroko ich definicje, a także czynniki, które mają na nie bezpośredni wpływ. Przedstawiona została rola poszczególnych elementów procesu rekrutacji oraz dokładny podział mediów społecznościowych z uwzględnieniem zakresu, w którym są wykorzystywane w dziedzinie HR w ramach przeprowadzania rekrutacji. Celem pracy było ustalenie, w jaki sposób najczęściej osoby rekrutujące poszukują pracowników i co decyduje o wyborze kandydata na dane stanowisko. Badaniu poddana została teza, iż social media stanowią niezbędne narzędzie w procesie rekrutacji na współczesnym rynku pracy. W celu weryfikacji i oceny tego stwierdzenia, przeprowadzone zostały badania ankietowe wśród losowo dobranych rekruterów zajmujących się na co dzień rekrutacjami w różnych branżach. W pracy omówione zostało znaczenie social mediów i ich wykorzystanie w procesie rekrutacji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies