Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Creating the employers image in social media on the example of Swiss International Air Lines

Tytuł:
Creating the employers image in social media on the example of Swiss International Air Lines
Kreowanie wizerunku pracodawcy w mediach społecznościowych na przykładzie firmy Swiss International Air Lines
Autorzy:
Berozkina, Vladyslava
Słowa kluczowe:
employer branding - media społecznościowe - tożsamość marki - wizerunek pracodawcy
employer branding - social media - brand identity - employer brand
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Wykreowanie atrakcyjnego wizerunku pracodawcy należy do najważniejszych celów formowania koncepcji marketingowej organizacji. Obecność pracodawcy w mediach społecznościowych oraz właściwie prowadzona komunikacja marketingowa mają wpływ na wizerunek firmy i marki. Celem tej pracy jest charakterystyka procesu kreowania wizerunku atrakcyjnego pracodawcy w mediach społecznościowych na przykładzie szwajcarskich linii lotniczych SWISS. Główna hipoteza badawcza bazuje na założeniu, ze SWISS kompleksowo wykorzystuje media społecznościowe w celu świadomego kreowania wizerunku pracodawcy. W celu weryfikacji hipotezy głównej oraz hipotez szczegółowych, przeprowadzono badania jakościowe metodą case study research, w której główną techniką badawczą była analiza treści.

Creation of an attractive image of the employer is one of the most important goals for forming the organization's marketing concept. The employer's presence in social media and well-conducted marketing communication have an impact on the company's image and brand.The purpose of this work is to characterize the process of creation the image of an attractive employer in social media on the example of the Swiss International Air Lines. The main research hypothesis is based on the assumption that SWISS uses social media in the comprehensive way in order to create the image of the employer. In order to verify the main hypothesis and detailed hypotheses, qualitative research was conducted using the case study research method, in which the main research technique was content analysis.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies