Tytuł pozycji:
Employer branding in the cable industry.
Stworzenie odpowiedniej polityki zarządzania zasobami ludzkimi ma ogromny wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Utrzymanie w firmie kluczowych pracowników jest strategicznym warunkiem utrzymania wysokiej pozycji na rynku. Celem badań w pracy Employer branding w branży kablowej było sprawdzenie w jakim stopniu firma Tele-Fonika Kable realizuje strategię employer brandingu i jaka jest jej świadomość wśród pracowników zatrudnionych w tej firmie. W pierwszej części teoretycznej przeanalizowana została historia koncepcji oraz przebieg jej rozwoju na przestrzeni przemian ekonomiczno – gospodarczych. Opisany został employer branding pod katem wyniku finansowego oraz w kontekście socjologicznym. W klejonej części teoretycznej analizie został poddany employer branding wewnętrzny i zewnętrzny. W trzecim rozdziale omówione zostały możliwe metody i narzędzia badawcze oraz przedmiot i cel badań. W ostatniej części zostały przeprowadzone i przeanalizowane badania, w których sprawdzono w jakim stopniu strategia employer brandingu jest realizowana w firmie Tele-Fonika Kable.
The creation of an appropriate HR policy has a huge impact on the functioning of the company. Maintaining key employees in the company is a strategic condition for maintaining a high position on the market. The aim of the research at Employer branding in the cable industry was to check to what extent Tele-Fonika Kable implements the employer branding strategy and what its awareness is among the employees in this company. In the first theoretical part, the history of the concept and the course of its development in the course of economic changes were analyzed. The employer branding was described in terms of the financial result and in the sociological context. The internal and external employer branding was subject to an analysis in the theoretical part . The third chapter discusses possible research methods and tools as well as the subject and purpose of the research. In the last part, research was carried out and analyzed, in which the employer branding strategy was checked in Tele-Fonika Kable.