Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Public Awareness Campaign Management - Case Study

Tytuł:
Public Awareness Campaign Management - Case Study
Zarządzanie reklamowymi kampaniami społecznymi - case studies
Autorzy:
Orlińska, Karolina
Słowa kluczowe:
KAMPANIA SPOŁECZNA – PROFILAKTYKA RAKA PIERSI – ZARZĄDZANIE TREŚCIĄ – ZARZĄDZANIE HUMANISTYCZNE
PUBLIC AWARENESS CAMPAIGN – BREAST CANCER AWARENESS CAMPAIGN – CONTENT MANAGEMENT – HUMANISTIC MANAGEMENT
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejsza praca dotyczy zarządzania reklamowymi kampaniami społecznymi na przykładzie kampanii zachęcających do profilaktyki raka piersi. Za cel pracy autorka stawia sobie omówienie narzędzi i środków oddziaływania perswazyjnego, sprawdzenie, jak budowany jest komunikat reklamowy w kampaniach społecznych oraz jakie techniki perswazji powinny być zastosowane przy tworzeniu kampanii zachęcających do profilaktyki nowotworu piersi. Autorka stawia tezę, że kobiety zwracają uwagę na wizualną stronę kampanii oraz niestandardową formę przekazu reklamowego. Na potrzeby pracy postawiono niniejsze pytania badawcze: W jakim stopniu perswazyjność treści wzbudza zainteresowanie adresatów przekazu? Jaki jest stosunek kobiet do zaprezentowanych kampanii społecznych? Jakie techniki perswazji powinny być zastosowane przy tworzeniu kampanii zachęcających do profilaktyki raka piersi, by były one skuteczne? Formułowanie wniosków i założeń odbyło się za pomocą jednej metody badawczej prowadzonej w świetle zarządzania humanistycznego: kwestionariusza ankietowego skierowanego do kobiet. Jest to nowatorska próba zbadania tematu, gdyż do tej pory w Polsce nie zostały przeprowadzone badania pod kątem tego, jak tworzyć komunikaty reklamowe zachęcające do profilaktyki nowotworowej i samokontroli piersi. Pracę oparto przede wszystkim o literaturę dotyczącą reklamy społecznej i zarządzania humanistycznego. Literatura ta stanowiła podstawę do przeprowadzenia badań i odpowiedzi na pytania badawcze. Podjęta przez autorkę problematyka wpisuje się w nurt zarządzania humanistycznego, ponieważ za cel stawia sobie poznanie człowieka i zorientowana jest przede wszystkim na jego potrzeby.

The main goal of this thesis is to describe how to manage public awareness campaigns with a special focus on breast cancer awareness campaigns. For the purpose of the thesis its author decided to detail the advertising tools and persuasive language techniques in advertising. The thesis statements are: how persuasive messages can influence people’s behavior? How do women feel about the examples of public awareness campaigns that were presented to them? What techniques to use to create an effective breast cancer awareness campaign? The main contribution is the empirical analysis of women’s behavior towards breast cancer awareness campaigns and of how to create an emotional, but effective and successful breast cancer awareness campaign.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies