Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Tools for Country Promotion on the Internet on the Example of Poland and Ukraine

Tytuł:
Tools for Country Promotion on the Internet on the Example of Poland and Ukraine
Narzędzia promocji Państwa w Internecie na przykładzie Polski i Ukrainy
Autorzy:
Levchuk, Ivanna
Słowa kluczowe:
Wizerunek, promocja, branding, strategia, reklama internetowa, Ukraina, Polska.
Image, promotion, branding, strategy, internet advertising, Ukraine, Poland.
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the theoretical part of the thesis issues related to national branding, brand and state image, PR strategy and state promotion tools on the Internet were described. In addition, the promotional activities of Ukraine and Poland have also been depicted. Presenting the current status of promotional activities in both countries, the author notes that non-governmental organizations are most involved in the process of promoting the state in the network. In the research part, the author attempted to analyze the promotional practices of Poland and Ukraine. An content analysis of search results for "Ukraine" and "Poland" in Google Search and Trends has been performed. The Facebook profiles of government and non-governmental entities promoting the country in social networks were also analyzed.Summing up the research, the author concludes that the weakness of promotional activities of state entities in both countries is the lack of a uniform advertising strategy and the dispersion of responsibility for its implementation.

W części teoretycznej pracy licencjackiej zostały opisane kwestie dotyczące brandingu narodowego, marki oraz wizerunku państwa, strategii PR oraz narzędzi promocji państwa w Internecie. Poza tym, przybliżona została również dotychczasowa działalność promocyjna Ukrainy i Polski. Przedstawiając aktualny stan działań promocyjnych w obu krajach, autorka zauważa, że najbardziej zaangażowane w proces promocji państwa w sieci są organizacje pozarządowe. W części badawczej autorka podjęła próbę przeanalizowania praktyk promocyjnych Polski i Ukrainy. Wykonana została analiza zawartości wyników wyszukiwania haseł "Ukraine" i "Poland" w serwisach Google Search oraz Trends. Przeanalizowane zostały również profile Facebook podmiotów rządowych i pozarządowych promujących kraj w sieciach społecznościowych. Podsumowując przeprowadzone badania, autorka wnioskuje, że słabą stroną działań promocyjnych podmiotów państwowych w obu krajach jest brak jednolitej strategii reklamowej oraz rozproszenie odpowiedzialności za jej realizację.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies