Tytuł pozycji:
Zarządzanie organizacją eventową
Management is the activity of supervising people in the process of running a company. The main aim of management is achieving the company’s targets. The concept of management is closely connected with business activity and producing satisfying effects.Event marketing is a promotional tool to organize various types of events which are supposed to help a company to achieve its inside and outside goals. Event marketing has been one of the most effective communication tools lately.This thesis is devoted to the issue of managing an event company. The aim of this study was to determine event companies’ employees‘ evaluation of the management of their companies. According to the research, 29 out of 79 of interwievees evaluated their company management as rather good, 11 interwievees - as very good, and 20 - as not good. In general, the employees evaluated the event company’s management as good. In spite of their young age, most of the interwievees have jobs corresponding to their qualifications. Both working conditions and the atmosphere at work were fully appreciated by the interwievees.On the grounds of the profiles of two event companies, Event Solutions Center and Magia Imprez, according to sources from their sites www: eventsc.pl and magiaimprez.pl, it can be concluded that the event industry in Poland is rapidly developing and events are organized at a very high level.
Zarządzanie to działania składające się na proces kierowania ludźmi w procesie gospodarowania zasobami dowolnej instytucji. Podstawowym zadaniem zarządzania jest zapewnienie realizacji celów, które wyznaczyła sobie instytucja. Pojęcie zarządzania odnosi się do działalności gospodarczej i osiągania w niej korzystnych rezultatów.Event marketing rozumiany jest jako narzędzie promocyjne polegające na organizacji różnego rodzaju imprez służących realizacji celów firmy względem otoczenia zewnętrznego oraz wewnętrznego. Event marketing obecnie stał się jednym z najskuteczniejszych narzędzi komunikacji.Praca poświęcona jest problematyce zarządzania organizacją eventową. Celem przeprowadzonych badań jest określenie jak pracownicy firm eventowych oceniają zarządzanie organizacją, w której są zatrudnieni. Badania wykazały, że aż 29 ankietowanych z 79 raczej wysoko ocenia sposób prowadzenia działalności przez właścicieli firmy, 11 ankietowanych zdecydowanie wysoko, odmiennego zdania było 20 badanych. pracowników. Pracownicy wysoko oceniają sposób zarządzania organizacją eventową. Pomimo młodego wieku większość osób zatrudnionych zajmuję stanowiska odpowiadające ich kwalifikacjom. Zarówno fizyczne warunki pracy, jak i panująca atmosfera cieszą się dużym uznaniem wśród ankietowanych.Na podstawie charakterystyki dwóch firm eventowych: Event Solutions Center oraz Magia Imprez, opierając się na źródłach zawartych na ich stronach www: eventsc.pl i magiaimprez.pl wywnioskować można, iż branża eventowa w Polsce prężnie się rozwija, a organizowane eventy są na bardzo wysokim poziomie.