Tytuł pozycji:
Interaction, engagement, and range as key terms in social media management
- Tytuł:
-
Interaction, engagement, and range as key terms in social media management
Interakcja, zaangażowanie i zasięg, jako kluczowe pojęcia w zarządzaniu mediami społecznościowymi
- Autorzy:
-
Skoczeń, Dominika
- Słowa kluczowe:
-
media społecznościowe, algorytmy wyszukiwania treści, Facebook, Instagram, bańka informacyjna, Web 2.0
social media, data search algorithms, Facebook, Instagram, filter bubble, Web 2.0
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Analiza sposobu działania mediów społecznościowych oraz metod ich wykorzystania tak, by osiągnąć jak największą liczbę odbiorców. Wpływ mechanizmów i algorytmów wyszukiwania danych na różne dziedziny życia. Analiza algorytmów prezentowania treści.
Analysis of the way social media work and methods of their use so as to reach the largest possible number of recipients. The influence of data search mechanisms and algorithms on different areas of life. Analysis of content presentation algorithms.