Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Interaction, engagement, and range as key terms in social media management

Tytuł:
Interaction, engagement, and range as key terms in social media management
Interakcja, zaangażowanie i zasięg, jako kluczowe pojęcia w zarządzaniu mediami społecznościowymi
Autorzy:
Skoczeń, Dominika
Słowa kluczowe:
media społecznościowe, algorytmy wyszukiwania treści, Facebook, Instagram, bańka informacyjna, Web 2.0
social media, data search algorithms, Facebook, Instagram, filter bubble, Web 2.0
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Analiza sposobu działania mediów społecznościowych oraz metod ich wykorzystania tak, by osiągnąć jak największą liczbę odbiorców. Wpływ mechanizmów i algorytmów wyszukiwania danych na różne dziedziny życia. Analiza algorytmów prezentowania treści.

Analysis of the way social media work and methods of their use so as to reach the largest possible number of recipients. The influence of data search mechanisms and algorithms on different areas of life. Analysis of content presentation algorithms.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies