Tytuł pozycji:
Marketing polityczny na przykładzie kampanii wyborczej Andrzeja Dudy z 2015 roku.
Celem poniższej pracy licencjackiej jest omówienie zagadnienia marketingu politycznego, reklamy politycznej oraz kampanii wyborczych. Zagadnienia te są tematem badań kilku dziedzin naukowych między innymi: marketingu, politologii, socjologii oraz psychologii. Jest to problematyka bardzo rozbudowana, jednak istnieje wiele tytułów naukowych pozwalających na analizę tych zagadnień. Pierwszy rozdział jest przybliżeniem tematyki marketingu ekonomicznego, politycznego oraz wyborczego. W następnym rozdziale została poruszona problematyka rozwoju kampanii wyborczych, natomiast w trzecim zostały przedstawione narzędzia reklamy politycznej. W czwartym rozdziale poddano analizie kampanie wyborczą Andrzeja Dudy z 2015 roku.
The goal of this licensing work is to discuss the issue, of political marketing political advertising and the election campaign. The issues are the topic of study for a few disciplines, including: marketing, political science, sociology, as well as, psychology. It is a complex topic with many scientific titles that allow to analysis of these issues. The first part is a closer look at the topic of economic marketing, political marketing and election marketing. The next section involves the topic of the evolution of political campaigns. In the third part, there is a presentation of the tools of political ads. In the fourth chapter there is an analysis of Andrzeja Duda’s political campaign in 2015.