Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Use of CSR in creating the company’s image on the example of PKN Orlen

Tytuł:
Use of CSR in creating the company’s image on the example of PKN Orlen
WYKORZYSTANIE CSR W KREOWANIU WIZERUNKU PRZEDSIĘBIORSTWA NA PRZYKŁADZIE PKN ORLEN
Autorzy:
Ożóg, Klaudia
Słowa kluczowe:
company’s image, corporate social responsibility, CSR strategy
społeczna odpowiedzialność biznesu, strategia CSR, wizerunek przedsiębiorstwa
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem niniejszej pracy jest przeprowadzenie badania wpływu wykorzystania społecznej odpowiedzialności na kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa.Całość pracy składa się z dwóch części: teoretycznej i praktycznej. Rozdział pierwszy przedstawia istotę i funkcje public relations, źródła kształtowania wizerunku, a także proces i narzędzia zarządzania programami wizerunkowymi. Rozdział drugi przedstawia definicję i genezę koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu oraz cele i zadania CSR. Skupia się również na formach i narzędziach, a także systemach i miernikach oceny CSR. Rozdział trzeci opisuje zakres działania badanego przedsiębiorstwa, a także system, cele i wykorzystywane programy CSR. Rozdział czwarty prezentuje analizę wizerunku i przegląd wykorzystywanych narzędzi CSR, a także warunki i możliwości oraz szanse i korzyści w oparciu o badania własne.Praca powstała w oparciu o badania literaturowe i źródła internetowe. W pracy oparto się także na dokumentacji wewnętrznej badanego przedsiębiorstwa oraz stronie internetowej firmy PKN Orlen. Przeprowadzono badania ankietowe wśród konsumentów w oparciu o kwestionariusz opracowany przez autorkę pracy.

The aim of this work is to conduct a study on the impact of the use of social responsibility on creating the company’s image.The whole work consists of two: theoretical and practical parts. The first chapter presents the essence and functions of public relations, image development sources, the process and management tools of image programs. The second chapter presents the definition and genesis of the concept of corporate social responsibility as well as the goals and tasks of CSR. It also focuses on forms tools, and on CSR assessment systems and measures. The third chapter describes the scope of activity of the examined enterprise as well as the system, goals and used CSR programs. The fourth chapter presents the analysis of the image and review of the CSR tools used, the conditions, the opportunities and the benefits based on our own research.The work was based on literature research and Internet sources. The work was also based on the internal documentation of the examined enterprise and the website of the PKN Orlen company. A survey was conducted among consumers based on a questionnaire created by the author of the work.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies