Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Tradycyjne i innowacyjne instrumenty promocji w krakowskich akademiach piłkarskich

Tytuł:
Tradycyjne i innowacyjne instrumenty promocji w krakowskich akademiach piłkarskich
Traditional and innovative promotion methods in Krakow’s football academics
Autorzy:
Wilk, Kinga
Słowa kluczowe:
Akademia Piłkarska- Instrumenty promocji- Sport
Football Academy – Promotional instruments - Sport
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Sport is one of the most profitable businesses in the world. Some of the disciplines or sports competitions have an audience up to several milliard people. That is why the promotion in sport is considered as a very positive thing since all the contestants have got the equal chances at the start. To promote a given discipline a player or club should have well prepared promotion plan. The aim of the master's thesis is to present traditional and innovative promotion instruments in the studied Cracow’s football academies. It applies to two Cracow’s academies: AP 21 and Cracovia Academy. In implementing the research objectives the author asks the following questions: what types of promotion attracts the biggest attention? How did the parents learn about the existence of the academy? What had the impact of choosing the academy? Are the parents happy with the academy’s functioning? The research tool for this thesis was the author’s questionnaire. Analysis of this survey showed up that the best way to attract new members are posters, football tournaments and social networks. Parents usually learn about the existence of the academies from their colleagues but the influence of choosing the academy was convenient localization and the opportunities for further development. The vast majority of the interviewees are satisfied with the functioning of the academy.

Sport jest jednym z najbardziej opłacalnych biznesów na świecie. Niektóre dyscypliny czy zawody sportowe mają widownię nawet kilku miliardów ludzi. Dlatego promocja w sporcie jest pozytywnie oceniana, ponieważ wszyscy zawodnicy w imprezach sportowych mają na starcie równe szanse. Aby wypromować daną dyscyplinę, zawodnika czy klub należy mieć dobrze opracowany plan promocji. Celem pracy magisterskiej jest przedstawienie tradycyjnych i innowacyjnych instrumentów promocji w badanych krakowskich akademiach piłkarskich. Dotyczy to dwóch krakowskich akademii: AP 21 i Akademii Cracovia. Realizując cel badawczy autorka postawiła następujące pytania badawcze: Jakie formy promocji przykuwają największą uwagę zainteresowanych? W jaki sposób rodzice dowiedzieli się o istnieniu akademii? Co miało wpływ na wybór akademii? Czy rodzice są zadowoleni z funkcjonowania akademii?Narzędziem badawczym był autorski kwestionariusz ankiety. Analiza kwestionariusza ankiety wykazała, że najlepszym sposobem na przyciągnięcie nowych członków są plakaty, turnieje piłkarskie oraz akcje na portalach społecznościowych. O istnieniu akademii rodzice dowiadywali się najczęściej od znajomych, natomiast wpływ na ich wybór akademii miała najczęściej dogodna lokalizacja oraz warunki do rozwoju. Zdecydowana większość ankietowanych jest zadowolona z funkcjonowania akademii.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies