Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Znaki towarowe a ich wpływ na decyzje konsumenckie o zakupie towarów

Tytuł:
Znaki towarowe a ich wpływ na decyzje konsumenckie o zakupie towarów
Trademarks and their impact on consumer decisions on the purchase of goods
Autorzy:
Kołodziej, Gabriela
Słowa kluczowe:
znak towarowy, zachowania konsumentów,
trademark, consumer behavior
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Moja praca mówi o funkcji znaku towarowego, jako elementu wpływającego na decyzje konsumenckie oraz o zachowaniach konsumentów podczas zakupu towarów i tym co decyduje o dokonywanych wyborach.

My thesis talks about the function of a trademark as an element influencing consumer decisions and consumer behavior during the purchase of goods and what determines the choices.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies